Komunikacijos byla

Komunikacijos byla - kas tai?

Komunikacijos byla apibrėžia, kas esate ir vardan ko dirbate – nuo pagrindinės žinutės iki komunikacijos metodo (piltuvėlio). Ji padeda aiškiai suprasti, ką norite pasakyti žmogui, kodėl tai jam svarbu ir kaip tai perduoti, kad jis priimtų žinutę.

Kas sudaro komunikacijos bylą?

  1. Esminė žinutė (vienas sakinys, kuris apibendrina jūsų veiklos esmę)

  2. Unikalus vertės pasiūlymas (kodėl žmogus rinktųsi jus)

  3. Verslo „kodėl“ (prasmė ir giluminė motyvacija)

  4. Misija, vizija, vertybės

  5. Išskirtinumas ir pozicionavimas

  6. Kalbėjimo tonas, kreipinys ir žodynas (kaip kalbate ir ko vengiate, atsispindi jūsų ir kliento archetipas)

  7. Tikslinė auditorija, jos poreikiai ir lūkesčiai

  8. Turinio kryptys (rekomenduotinos tekstų formulės, tipai)

  9. Komunikacijos metodas (piltuvėlis)

Kokia komunikacijos bylos nauda?

Dokumentas rengiamas pagal jūsų pateiktus atsakymus ir analizuojant bendras rinkos tendencijas. Vadovaudamiesi turimu vadovu lengvai komunikuosite socialiniuose tinkluose, naujienlaiškiuose ar gyvuose pristatymuose. Turėsite aiškią struktūrą, kurią galėsite pateikti darbuotojams ar samdomiems specialistams.

Jūsų komunikacija bus nuosekli, orientuota į lojalių klientų rato auginimą ir patikimo įvaizdžio formavimą. Byloje atsispindi jūsų ketinimai ir aukštesnio tikslo siekimas. Didindami žmonių pasitikėjimą jumis, lengviau įgysite konkurencinį pranašumą ir aiškiai suprasite, ką duodate daugiau, negu kiti.

Komunikacijos bylos pritaikymas dirbtinio intelekto asistentui

Jei dalį užduočių patikite dirbtiniam intelektui, pateikę komunikacijos bylą susikursite sau pagalbininką, kuris žinos, kas jums svarbu ir kuo vadovautis kuriant reklamines kampanijas, komunikacijos planus, turinio temas ir pan.

Kuo komunikacijos byla skiriasi nuo turinio strategijos?

Turinio strategija apibrėžia bendrą metinę komunikacijos kryptį – kokią žinutę norite perduoti, kam kalbate ir kokiu būdu kuriate ryšį su žmonėmis skirtinguose kanaluose. Ji padeda suprasti, kodėl komunikuojate ir kokia nuosekli žinutės logika, skaidant potemėmis.

Komunikacijos byla – tai komunikacijos vadovas, kuriame išdėstyta kas esate, kas jums svarbu ir kaip apie tai kalbate. Joje suformuojamas verslo balsas, apibrėžiami vartojami žodžiai, tonas, žinutės interpretavimo ribos ir temos, kuriomis nuolat kalbate.

Paprastai tariant, strategija atsako į klausimą „Ką kalbate?“, o byla – „Kaip kalbate?“.

Komunikacijos byla rengiama vieną kartą arba pakartotinai, kai reikalingos korekcijos pagal veiklos pokyčius. Turinio strategija rengiama metams.

Komunikacijos bylos kaina: 500 eurų. Rengimas trunka 2–4 savaites, atsižvelgiant į tai, kaip greit pateikiate atsakymus ir suderinami pokalbiai internetu.